- Bedrijfsnieuws van
- Interxion
- geplaatst op
- 21 februari 2014 11:16 uur
Het Nederlandse Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale datacenterdiensten, brengt zijn PR-activiteiten onder bij L&DJ PR.
Amsterdam is op dit moment binnen Europa één van de snelst groeiende locaties voor datacenters. De regio heeft met knooppunt AMS-IX (Amsterdam Internet Exchange) al een toppositie op het gebied van internetverkeer. Uit onderzoek blijkt dat de komende jaren een sterke vraag wordt verwacht naar colocatie-ruimte. Het in 1998 opgerichte en Nederlandse bedrijf Interxion staat aan de wieg van deze ontwikkelingen, behoort tot de Top 500 bedrijven van Nederland (bron: Elsevier) en is succesvol uitgegroeid tot de leidende Europese aanbieder van cloud- en carrier-neutrale datacenters.
‘Door L&DJ PR in de arm te nemen, zetten we een volgende stap in het vergroten van onze zichtbaarheid en het verstevigen van onze reputatie’, zegt Michael van den Assem, Algemeen Directeur Interxion Nederland. ‘Dit willen we doen met de inzet van strategische pr en content marketing. Vanwege hun achtergrond en track record in de ICT-branche, hebben we gekozen voor samenwerking met L&DJ.’
Peter Keijzer, Directeur L&DJ: ‘Interxion is een belangrijke schakel in de Nederlandse digitale mainport. Wij zijn dan ook blij met Interxion als nieuwe klant van ons bureau. Met onze geïntegreerde aanpak waarin mediarelaties, content creatie, social media en lead-to-revenue programma’s centraal staan, maken we het verschil in een veranderend medialandschap. Dit doen we met onderscheidende content. Die content wordt vervolgens gedeeld om naamsbekendheid en het juiste imago met impact op leads en conversie te genereren.’