Bedrijf

ISPam.nl is per 1 februari 2017 een digitaal museum geworden dat ruim 10 jaar geschiedenis van de branche toont (2006-2017). De onderstaande gegeven daarom de actualiteit per die datum weer.

LVTPR


In het veelkleurige en continu veranderende medialandschap kan iedereen communiceren om een doelgroep te bereiken. De kunst van het communiceren zit ‘m echter in de keuzes, continuïteit en content. Welke mix van media en boodschappen kies je? Wat doen we met social media en hoe benaderen we de pers? Hoe lichten we onze propositie optimaal uit en waar kunnen we zeker niet ontbreken? Welke content en vorm past het best bij een medium? En hoe zijn we goed vindbaar in de zoekmachines?

Nog geen reacties

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.