Flexibele, snel uit te rollen oplossing verbetert call management en klantervaring
- Bedrijfsnieuws van
- Interoute
- geplaatst op
- 7 december 2015 16:20 uur
Interoute heeft de lancering van de cloud hosted Contact Centre add-on voor Hosted Microsoft Skype for Business (SfB) en Microsoft Lync bekend gemaakt. Bedrijven verbeteren zo hun call of contact center services door gebruik te maken van features uit de Microsoft collaboration suite in Interoute’s wereldwijde private networked cloud.
Interoute Contact Centre biedt organisaties met mobiele en vaste gebruikers beveiligde toegang tot
– Microsoft Certified SIP trunking met internationale routing voor telefonie en gespreksopnames
– Standaard geïntegreerde koppeling met SfB en Lync (afrekenen per agent
– Lync/SfB presence meldingen: zie in een oogopslag of relevante experts binnen de organisatie bereikbaar zijn
– IM routing voor ondersteuning via chat, inclusief de mogelijkheid om te schakelen tussen chat en voice
– Standaard gespreksscenario’s op basis van veelvoorkomende klantvragen (aan te passen naar behoefte)