Interoute lanceert Contact Centre voor Skype for Business en Hosted Lync

Flexibele, snel uit te rollen oplossing verbetert call management en klantervaring

  • Bedrijfsnieuws van
  • Interoute
  • geplaatst op
  • 7 december 2015 16:20 uur

Interoute heeft de lancering van de cloud hosted Contact Centre add-on voor Hosted Microsoft Skype for Business (SfB) en Microsoft Lync bekend gemaakt. Bedrijven verbeteren zo hun call of contact center services door gebruik te maken van features uit de Microsoft collaboration suite in Interoute’s wereldwijde private networked cloud.

Interoute Contact Centre biedt organisaties met mobiele en vaste gebruikers beveiligde toegang tot
– Microsoft Certified SIP trunking met internationale routing voor telefonie en gespreksopnames
– Standaard geïntegreerde koppeling met SfB en Lync (afrekenen per agent
– Lync/SfB presence meldingen: zie in een oogopslag of relevante experts binnen de organisatie bereikbaar zijn
– IM routing voor ondersteuning via chat, inclusief de mogelijkheid om te schakelen tussen chat en voice
– Standaard gespreksscenario’s op basis van veelvoorkomende klantvragen (aan te passen naar behoefte)

Nog geen reacties

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.