- Bedrijfsnieuws van
- Leadgate
- geplaatst op
- 8 december 2015 15:50 uur
De Rotterdamse organisaties Guardian360 en Leadgate zijn een intensieve samenwerking gestart. Leadgate, de online marketing organisatie die zich richt op IT organisaties zal Guardian360 de komende jaren ondersteunen in haar online marketing activiteiten. De activiteiten van Leadgate voor Guardian360 bestaan uit het bepalen van de online marketing strategie, SEA/SEO, website optimalisatie en marketing automation.
Guardian360 heeft een centraal security platform ontwikkeld dat constant naar kwetsbaarheden in webapplicaties en IT-omgevingen zoekt. Daarbij wordt in kaart gebracht op welke onderdelen een organisatie niet compliant is met diverse normeringen. Mocht er ondanks alle vormen van beveiliging en scanning toch een indringer of hacker het netwerk binnendringen dan slaat de zogenaamde Canary een stil alarm. Het 24×7 opererende Security Operations Center (SOC) neemt vervolgens maatregelen om de schade van de hack te beperken.
De dienstverlening van Guardian360 is met name zeer interessant voor de beveiliging van webapplicaties en netwerken binnen de financiële wereld, de gezondheidszorg, overheden en e-commerce partijen. Met het oog op de meldplicht datalekken, EPD-security en het voldoen aan de eisen op het gebied van de beveiliging van persoonsgegevens is Guardian360 een verrijking omdat de organisatie volledig Nederlands is en de data ook in Nederland blijft.
‘Het is met recht een fantastische uitdaging om bij de start betrokken te zijn geweest en mee te blijven bouwen aan Guardian360. Een innovatieve dienst die inhaakt op de steeds strenger wordende privacy-wetgeving. Na een strategische brainstormsessie zijn wij allereerst aan de slag gegaan de marketing strategie te bepalen en de nieuwe website qua structuur en teksten in te delen. Inmiddels is de website live en houden we ons nadrukkelijk bezig om leads te genereren door middel van SEO, SEA en marketing automation’, aldus Sjors Teeuwen, Sales en Marketing Directeur bij Leadgate.
Jan Martijn Broekhof, directeur Guardian360, beschrijft de samenwerking als volgt: ‘Al gelijk bij de lancering van het Guardian360 platform kon onze organisatie beschikken over online marketing uitingen die optimaal ingericht waren voor het informeren van onze doelgroepen. Het feit dat Leadgate de IT-markt kent en binnen die omgeving ook succesvol vele online marketing trajecten heeft begeleid was voor ons de reden om met hen in zee te gaan. Inmiddels kunnen we constateren dat we ook daadwerkelijk profijt hebben van die kennis en ervaring. Wij zijn ervan overtuigd dat onze organisatie nog veel profijt zal hebben van de marketing automation van Leadgate.’