- Bedrijfsnieuws van
- DMP
- geplaatst op
- 3 februari 2016 13:00 uur
Datamanagementspecialist Commvault heeft DMP de status van Tier 2 Support-partner toegekend. DMP is de eerste Platinum Reseller van Commvault in Europa met deze allerhoogste supportstatus. Commvault kent deze status alleen toe aan partners die een uitzonderlijk hoog kennisniveau hebben van Commvault-software en zich onderscheiden door een hoge klanttevredenheid.
Dankzij de nieuwe Tier 2 Support-status beschikt DMP over directe toegang tot de ontwikkelafdeling van Commvault, waar DMP specifieke klantincidenten kan melden. Hierdoor hoeft DMP voor diepgaande vraagstukken niet eerst de reguliere supportafdeling van Commvault in te schakelen, maar kan het bedrijf meteen met de personen overleggen die de software geschreven hebben. Dit zorgt voor een nog snellere en adequatere oplossing van complexere supportproblemen, wat gunstig is voor de Commvault-klanten van DMP.
Tier 2 Support-partners onderscheiden zich naast hun bewezen kennis en expertise van Commvault-software over een zeer hoge incident deflection rate. De incident deflection rate is het aantal klantincidenten dat de supportafdeling van DMP zelfstandig oplost, zonder tussenkomst van Commvault. DMP zit al vele kwartalen boven de 97 procent en behoort daarmee tot de top drie van de wereld. Ook op kennisgebied wordt er door Commvault getoetst of dit op het juiste niveau is. Naast een verplicht aantal Support Advanced-certificeringen moeten DMP-medewerkers ook de Support Master-certificering halen. Dit is dezelfde certificering die de support-medewerkers van Commvault zelf moeten behalen, om daarmee aan de Tier 2 Support-status te voldoen. DMP is er trots op dat ook deze zeer zware Support Master-certificering is behaald.
Patrick Stouten, Manager Professional Services bij DMP: “Wij zijn trots op het bereiken van deze belangrijke Tier 2 Support-status. DMP positioneert zich nadrukkelijk als kenniscentrum op het gebied van datamanagement. Met deze nieuw verworven status onderstrepen we dat we fors investeren in kennis en expertise van de oplossingen die we leveren. Alles is daarbij gericht op het leveren van de beste oplossingen en support aan onze klanten. Zij zijn dankzij deze status verzekerd van het hoogste niveau van ondersteuning.”