Hugo van Diepen draagt stokje over aan Danielle Vogelenzang
- Bedrijfsnieuws van
- Uniserver
- geplaatst op
- 6 juli 2016 10:01 uur
Na 16 jaar intensief aan de opbouw en uitbouw van Uniserver te hebben gewerkt, draagt medeoprichter Hugo van Diepen de commerciële verantwoordelijkheid over aan Daniëlle Vogelenzang. De strategie en focus van Uniserver als organisatie blijft hetzelfde. Uniserver zal zich, onder dagelijkse leiding van Ronald Bezuur (eigenaar en Algemeen Directeur), Chango Eersel (Operational Directeur) en Daniëlle Vogelenzang (Commercieel Directeur), op dezelfde manier blijven inzetten om haar klanten te voorzien van kwalitatieve clouddiensten.
Hugo over zijn beslissing: ‘Na lang nadenken, heb ik besloten dat de tijd rijp is om een andere weg in te slaan en meer tijd te besteden aan mijn gezin, gecombineerd met het weer opzetten en uitbouwen van nieuwe bedrijven en initiatieven. Een dubbel gevoel, met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn collega’s en onze klanten. Maar ik kijk uit naar de nieuwe kansen. Binnen Uniserver heb ik meegewerkt aan de basis waarop anderen nu door kunnen bouwen: een uitermate gezond en stabiel bedrijf in een sector die ook de komende jaren hard door zal blijven groeien. In Daniëlle Vogelenzang hebben we een ervaren en capabele Commercieel Directeur gevonden die de ingezette weg succesvol kan vervolgen.’
Daniëlle, de eerste vrouw in de directie van Uniserver, brengt veel managementervaring mee uit verschillende commerciële en managementrollen bij diverse organisaties, van start-ups tot Liberty Global, Postbank en KPN. Ronald Bezuur: ‘Door de komst van nieuwe technologieën en veranderende aankoopprocessen van klanten moet je als bedrijf overal zijn en toegevoegde waarde bieden. Daniëlle’s ervaring en manier van marktbenadering gaan ons helpen deze kloof te dichten en het partnerkanaal verder uit te breiden.’
Over Daniëlle Vogelenzang
Daniëlle heeft diverse opleidingen afgerond waaronder een Master in Marketing. Klanten zijn de belangrijkste drijfveer achter de ontwikkeling van haar ideeën. Zo vindt zij dat innovatie niet draait om het vinden van nieuwe technologieën maar om de snelheid waarmee je jezelf aanpast aan de markt, het gaat om het ontwikkelen van producten en diensten waar klanten echt op zitten te wachten.