"Stay Relevant", maar hoe dan?
- Bedrijfsnieuws van
- Dutch Cloud
- geplaatst op
- 14 november 2016 12:35 uur
Vrijdag 18 november vindt de al weer de 7e editie van het Get (C)Loud! event plaats. Dit jaar met het thema “Stay Relevant”
“Stay Relevant” bekeken vanuit de Cloud provider; hoe blijf ik als cloud provider nog steeds aantrekkelijk en interessant voor mijn bestaande en nieuwe toekomstige klanten. Stay Relevant bekeken vanuit de SaaS-leverancier; hoe verkoop ik mijn software nog over drie tot vijf jaar als een SaaS oplossing? En aan wie?
Maar ook vragen als hoe relevant je kunt zijn én blijven, worden aanstaande vrijdagmiddag 18 november met je besproken. Denk aan issues als:
– Hoe ga je met je personeel om, nu en in de komende jaren? (heb je voldoende én de juiste kennis in huis, nu en over een paar jaar en wat doe je eraan om mee te kunnen blijven doen?)
– Hoe blijf je inhoud geven aan het fenomeen: Klant is Koning!
– Moet je innoveren om relevant te blijven?
– Welke veranderingsprocessen moet je door om relevant te blijven?
– Veiligheid en privacy; maar hoe vlieg je dat nu aan?
– SaaS 2.0. Moet u als ISV nadenken over SaaS 2.0 om relevant te blijven voor uw klanten? En hoe doet u dat dan zo onderscheidend mogelijk?
Met Keynote Mark Appel, global marketing directeur cloud solutions bij Exact. Ook een paneldiscussie o.l.v. Ruud de Joode. Met o.a. Marlon van Dijk (Sinzer), Bas Labordus (Air Miles) en Frits Veltink (CumulusTrust) over issues als compliance, security en privacy en de relevantie hiervan binnen uw bedrijfsvoering.