- Door
- Randy ten Have
- geplaatst op
- 13 maart 2009 08:03 uur
ISP en ASP Proserve uit Papendrecht heeft deze week het ISO 9001:2008 certificaat in ontvangst mogen nemen. De ISO 9001:2008-norm stelt eisen aan het kwaliteitsmanagementsysteem van ProServe en de manier waarop zij met haar kwaliteitsbeleid om gaat.
In de ISO 9001:2008-norm wordt er vooral aandacht gelegd op de eisen aan de kwaliteitsmanagementsystemen, de verantwoordelijkheid van het management en het beheren, meten, analyseren en vooral verbeteren van de processen. Saskia de Rijk, kwaliteitsmanager van ProServe: ,,ISO 9001:2008 legt de nadruk op klanttevredenheid en de daaruit voortkomende kwaliteitszorg en continue verbetering. Door het nog verder verbeteren van onze processen en ons kwaliteitsmanagementsysteem kunnen onze klanten dit nog meer ervaren.”
Met het verkrijgen van dit certificaat toont ProServe aan dat de bedrijfsprocessen voldoen aan de hoge eisen en regelgeving omtrent de dienstverlening en dat de kwaliteit is gewaarborgd. Gerben van der Veen, Managing Director van ProServe, zegt hierover het volgende: ,,Wij zijn ontzettend trots dat wij het certificeringstraject voor ISO 9001:2008 succesvol hebben afgerond. De certificering is een kroon op het werk dat alle medewerkers van ProServe dagelijks verrichten en het keurmerk bevestigt dat wij er alles aan doen om onze klanten de kwaliteit te leveren die zij verdienen.”