Journalistiek

Onpartijdig, onafhankelijk nieuws, uitsluitend in dienst van het branchebelang.

ISPGids.com passeert de 1.000 klant-ervaringen

  • Door
  • Arnout Veenman
  • geplaatst op
  • 12 oktober 2006 10:06 uur

Op ISPGids.com, dat gelieerd is aan ISPam.nl, is afgelopen maandag de 1.000ste klant-ervaring met een ISP geplaatst. Om 10:47 uur werd ervaring 4485 met de Keenondots bevestigd en was de 1.000ste klant-ervaring op ISPGids.com een feit.

Het feit dat sinds de start in februari dit jaar nu na 8 maanden al 1.000 bevestigde en gecontroleerde klant-ervaringen hebben opgebouwd met ISPGids.com toont aan dat de filosofie van ISPGids.com door zowel de klanten als de ISP’s zelf is omarmt.

Daarnaast laat dit zien dat er duidelijk behoefte was aan een écht objectieve ISP vergelijkingswebsite, die klant ervaringen uitdiept en de focus legt op de ISP in plaats van de laagst mogelijke prijs!

Omdat de 1.000ste ervaring met Keenondots was, krijgen zij als een klein presentje hun logo voor hun naam op ISPGids.com en in de ISP25.NL waar ze mede dankzij de 1.000ste ervaring op dit moment de 4de plaats innemen.

Overigens zullen het logo en andere premium vermeldings mogelijkheden binnenkort worden gelanceerd. Hierbij zal het niet gaan om de mogelijkheid om te adverteren, gezien ik van mening ben dat op objectieve vergelijkingswebsites als ISPGids.com willekeurig geplaatste subjectieve reclameuitingen niet thuis horen!

Keenondots, 12 oktober 2006 10:17 am

Met dank aan onze klanten!

Vircon, 12 oktober 2006 2:41 pm

Arnout gefeliciteerd! Goed om te zien dat mensen jouw initiatieven omarmen.

Eveneens een goede zaak dat deze site objectief is en zal blijven door reclame uitingen te weren.

Ischa, 12 oktober 2006 10:24 pm

Ik denk overigens dat vooral de "Geef uw mening"/top25 banners zijn geweest die bij hebben gedragen aan de nette groei van ervaringen. Die uitgediepte ervaringen zijn echter eigenlijk alleen maar onoverzichtelijk en 9 van de 10 mensen geven elke categorie bij een ervaring dezelfde score. Die laten dus blijkbaar niet te wachten op uitdieping.

Plus dat andere sites vergelijkingssites niet echt meer om lijken te kijken naar hun website. Schijnbaar zit er nauwelijks geld in. Laten we dan ook maar hopen dat het dit keer met ISPGIDS iets beter loopt dan toen met die goededoelen actie van een tijdje terug ;) Die arme konijnen toch...

Maar even serieus, een premiumvermelding (en dergelijke) is natuurlijk gewoon reclame. Het vestigt (extra) aandacht op een bepaald bedrijf, in ruil voor geld neem ik aan. Dan kun je er wel met allerlei hoogdravende termen als objectiviteit aanknopen, maar laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen.

Reclame dus... Tenzij het gratis is, dan heb ik niks gezegd. Ik ben benieuwd.

Arjan Bijnen, 12 oktober 2006 11:36 pm

Arnout, gefeliciteerd!!

Rest bij mij enkel de vraag, als de 1.000ste reactie nummer 4485 draagt, wat is er dan met de overige 3485 reacties gebeurd??

SWINX Hosting, 12 oktober 2006 11:51 pm

@Ischa
Waarschijnblijk zal dit voor geld zijn ja, neem ik aan. Toch vind ik een logo-tje bij je naam wat anders dan een 800x200 reclame banner in beeld van "Bestel hier hosting".

Ischa, 13 oktober 2006 12:23 am

@SWINX

Natuurlijk. En een billboard is ook wat anders dan een flyer.

Maar het blijven advertentievormen.

xYnta Internet Solutions, 13 oktober 2006 4:36 pm

Gefeliciteerd Arnout!

alpha XS, 14 oktober 2006 10:03 am

@ Ischa,

wat doet het logo dan af aan het punt van objectiviteit? Ik ben dat niet met je eens, en vindt het eerljk gezegd beter en een gezondere constructie dan dat de bezoeker van de website geplaagd word doorn vage pop-up's en banners van vaak nog onbekendere hosters.

Ik denk juist dat het gehele premium gedeelte juist goede toekomst perspectieven biedt voor deze site.

Ischa, 14 oktober 2006 4:43 pm

@alpha XS,

Niks meer en niks minder dan gewone banners. En dat was nu juist mijn punt.

Het is gewoon een vorm van adverteren. Klaar. Daar is niks mis mee, vind ik, maar wees er dan wel gewoon eerlijk over!

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.