Journalistiek

Onpartijdig, onafhankelijk nieuws, uitsluitend in dienst van het branchebelang.

Zo moet het dus niet

  • Door
  • Arnout Veenman
  • geplaatst op
  • 23 mei 2006 09:38 uur

Afgelopen zaterdag werd weer eens duidelijk dat in zee gaan met een grote ISP niet hoeft te betekenen dat je data goed gebackupt wordt, want Active24 klanten die gebruik maken van hun blogservice, zijn 5 dagen data kwijt door ‘database problemen’ bij de ISP.

Gisteren was het opnieuw feest toen bleek dat de gegevens van 20.000 (Britse) Wanadoo klanten op straat waren komen te liggen door een ’technisch probleem’.

Beide gevallen laten zien dat in zee gaan met een grote ISP niet altijd even wenselijk is. Het persoonlijke karakter van een kleine(re) ISP en de service, customer-dedication en kwaliteit en privacy bewaking die daar bij mogelijk is biedt grote kansen aan kleine ISP’s.

Nog geen reacties

Laatste reacties

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Koen Stegeman, Editor-in-Chief & founder Hostingjournalist.com: Jammer Arnout, maar je hebt een mooie bijdrage aan de hosting industrie geleverd, en dat jaren lang....

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Dillard Blom: Jammer dat een 'instituut' verdwijnt, en daarmee een bron van informatie over actuele zaken (en opin...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
L.: Uit automatisme kijk ik toch nog steeds elke dag naar ispam.nl, toch de hoop dat er nog een berichtj...

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Toni Donkers: Arnout bedankt! ik ga het missen dat is een feit!

Bedankt voor het succes van ISPam.nl
Marcel Stegeman: Ik zie het nu pas. Inderdaad jammer maar ik kijk nu al uit naar het volgende project.