- Door
- Arnout Veenman
- geplaatst op
- 10 februari 2015 10:31 uur
De afgelopen twee weken zijn er verschillende DDoS-aanvallen door hosters gemeld. In de weken daarvoor waren er relatief weinig melding op Twitter van hosters die door een DDoS-aanval getroffen zijn. Dat roept de vraag op of dat er toevallig meer naar buiten is gebracht of dat er de afgelopen week écht meer DDoS-aanvallen op hosters waren?
Om antwoord op die vraag te kunnen geven, zijn we op zoek naar hosters en andere netwerkeigenaren die te maken hebben met DDoS-aanvallen en hun ervaringen met de lezers van ISPam.nl willen delen. Dat kan indien gewenst ook anoniem. We vermelden uw naam en die van uw bedrijf dan niet in ons artikel. Wie zijn ervaringen met ons wil delen contact opnemen via [email protected].
[advpoll id=”120″ title=”Vraag van de dag” width=”100%”]
De afgelopen twee weken zagen we de volgende meldingen over DDoS-aanvallen op Twitter voorbij komen.
We ervaren op dit moment hinder door een DDOS aanval. We zijn bezig met het re-routen van het verkeer.
— Versio (@Versio) February 9, 2015
Incidenten: DDoS op IP van klant BIT https://t.co/bs38peZN5l
— BIT (@bitnl) February 7, 2015
We krijgen op dit moment een zware DDOS aanval binnen, we rerouten het verkeer om het netwerk weer bereikbaar te maken.
— Versio (@Versio) February 6, 2015
Momenteel ervaren we verstoring als gevolg van een DDoS op een klant op ons netwerk in Amsterdam, onze technici zijn er druk bezig
— Business Hosting (@jdnict) February 3, 2015
https://twitter.com/pcextreme/status/562163014674444288
@EelcoMartens We hadden last van een flinke DDoS-aanval. Deze is door adequaat handelen snel afgewend. Je diensten ondervonden geen impact.
— TransIP (@TransIP) January 29, 2015