- Door
- Arnout Veenman
- geplaatst op
- 27 mei 2006 23:54 uur
Zojuist werd ik benaderd door een Triple-V klant die aangaf per e-mail benaderd te zijn door de partij die de klanten van Triple-V uit de brand helpt. De e-mail die werd verstuurd zat vol taal en spelfouten en was ook nog eens onprofessioneel en opdringerig, een aanfluiting:
Geachte heer/mevrouw,
Ik weet niet als u op de website gekeken heeft:www.triple-v.nl en of op onze eigen website www.dahhosting.nl
Graag spoedige reactie zodat wij u snel kunnen helpen.
Vergeet de verhuisformulieren niet:
Voor NL > http://www.dahhosting.nl/verhuis_form_dha.pdf
Voor de rest > http://www.dahhosting.nl/verhuizing_com_net_org.pdf
Wij kunnen u ook altijd even bellen indien u dat wenst voor nader/beter uitleg.
=
Hoogachtend,
-knip-
Naar aanleiding hiervan schoot mij te binnen dat ik deze club ‘DAHHosting’ nog kende, namelijk van het feit dat ze de domeinnaam ‘databarn.nu’ hadden en het lieten overkomen dat databarn hun eigen datacentrum is. Om hun nieuwe klanten te bereiken gebruikten ze destijds het zeer doeltreffende middel van SPAM. Op webhostingtalk.nl was hier destijds nog een hele discussie over.
Op hun website staat het nog steeds dat ze eigenaar van databarn zijn:
Databarn is een onderdeel van DAHHOSTING (is een onderdeel van I.I.S. B.V.)
Ik kan niet anders concluderen dat de klanten van Triple-V bij DAHHosting in goede handen zullen zijn. Dus kijk snel in de ISP25.NL of ISPGids.com voor een nieuwe ISP.
Update: 28/06 10:31:
Zojuist heb ik een e-mail ontvangen waarin DahHosting laat zien dat ze toch wel hart voor hun klanten hebben, gezien ze om 2 uur s’nachts nog een e-mail met een verzoek om verdere uitleg over de gang van zaken beantwoorden. Een passage uit de e-mail staat hieronder:
Omdat wij reeds vanaf 1992 in de internet business zitten weten wij hoe het voor u als klant moet zijn.
Daarom bieden wij alle klanten van Triple-V de gelegenheid om het heel jaar door nog gratis gebruik te maken van al onze diensten.
Maar helaas moet alles op onze eigen servers, want die van Triple-V worden in beslag genomen/verwijderd.
Kortom klanten die reeds voor dit jaar volledig betaald hebben, hoeven dus niet weer extra kosten te gaan maken.
Dit spreekt dus voor DahHosting, echter raad ik iedereen aan om de ervaringen over dit bedrijf bij mijn concurrent HostingVisie te bekijken alvorens op het aanbod in te gaan.