- Door
- Arnout Veenman
- geplaatst op
- 13 juli 2007 09:45 uur
Uit onderzoek onder 6.000 Nederlanders blijkt dat de klantvriendelijkheid van bedrijven enorm te wensen overlaat. Dit trieste resultaat werd bekend gemaakt bij de presentatie van het boek Kloteklanten van Egbert Jan van Bel. Tegenover het AD verklaarde deze:
Ik vind het resultaat onthutsend. Banken, telecombedrijven, autodealers: ze schofferen, schepen af en gedragen zich arrogant. Vaak zijn ze maar in één ding geïnteresseerd: hoeveel kan ik aan de klant verdienen? Veel bedrijven zijn ontzettend arrogant en hebben een houding van: wees toch blij dat u klant mág zijn bij ons.
Nu ben ik dus wel benieuwd, hoe arrogant klantvriendelijk webhosters zijn? Als exploitant van ISPGids.com lees en hoor je soms echt de meest schrijnende en bizarre verhalen (de bewuste webhoster heeft mij beloofd zijn leven te beteren). Wat zijn jullie eigen ervaringen met (concullega) webhosters en hoe arrogant klantvriendelijk denken jullie zelf te zijn?