- Bedrijfsnieuws van
- Schuberg Philis
- geplaatst op
- 6 oktober 2015 15:05 uur
Terwijl de media blijven rapporteren over falende ICT-projecten en gefrustreerde opdrachtgevers, laat IT-outsourcing dienstverlener Schuberg Philis zien dat het ook anders kan. Voor het zesde jaar op rij wordt Schuberg Philis door 100% van haar klanten aanbevolen, volgens de Giarte Outsourcing Performance Survey. Zowel de standaard- als niet-standaard dienstverlening (lees: reactie op ongeplande gebeurtenissen) worden gewaardeerd met een 9.2, versus een marktgemiddelde van 7.2 (standaard) en 5.9 (non-standaard). Dit is het tiende jaar op rij dat Schuberg Philis de hoogste klanttevredenheid scoort voor Infrastructure Management in Nederland.
Pim Berger, managing director van Schuberg Philis: “De basis van onze hoge score ligt bij de inzet van expertteams met eigen verantwoordelijkheid en betrokkenheid van begin tot het einde,. Deze zelfsturende teams werken nauw samen met experts aan de klantzijde en bepalen zelf welke beloftes ze doen. Zij blijken heel goed in staat om succesvol complexe IT-projecten te realiseren. De afgelopen tien jaar heeft Schuberg Philis meer dan 1.000 ICT-projecten afgerond, bijna allemaal op tijd en binnen budget.* Kortom, het kan dus wél, zowel in het bedrijfsleven als bij de overheid.”
Het Outsourcing Performance onderzoek 2015 is gebaseerd op beoordelingen van CIO’s en IT executives van Nederlandse top-500 bedrijven en grote publieke organisaties over hun aanbieders van outsourcing. Het onderzoek betreft 957 outsourcingcontracten met een totale contractwaarde van 3,5 miljard euro.
Pim Berger: “Bij alles wat de collega’s hier doen is maximale klanttevredenheid de belangrijkste doelstelling. We zijn bekend vanwege onze intensieve betrokkenheid, het nemen van 100% verantwoordelijkheid en ons inlevingsvermogen in de business context van klanten. Naast deze werkwijze, zetten we vol in op innovatie en automatisering van terugkerende processen. Met bijna één druk op de knop kunnen we buitengewoon geavanceerde en veilige IT-ecosystemen aanbieden. Slimme software neemt steeds meer van ons standaardwerk over, waardoor we ons kunnen richten op de problemen waarvoor nog geen oplossingen bestaan. Klanten waarderen het dat de ontwikkeltijd drastisch is ingekort en we steeds meer functionaliteit voor minder geld aanbieden.“