Continuïteit voor alle betrokkenen
- Bedrijfsnieuws van
- Axians
- geplaatst op
- 6 juni 2014 12:46 uur
Op 6 juni heeft Axians Plusine ICT overgenomen. Door deze overname versterkt Axians haar positie op de Nederlandse markt door bredere dienstverlening én door een grotere regionale spreiding. Ze is nu aanwezig met 5 business units in Assen, Beverwijk, Eindhoven, Groningen en Utrecht. Het aantal specialisten in Nederland groeit naar 120, de omzet naar 40 miljoen.
Bredere dienstverlening
Harm Woortmeijer, directeur van Axians in Nederland, geeft aan waarom Axians de komende jaren inzet op autonome en externe groei: “De sterke behoefte in de markt naar Opex-gedreven ICT-dienstverlening op basis van Private Cloud, Managed Services, Unified Communications en Mobility zijn redenen voor deze ingezette groei. Deze dienstverlening ondersteunen we vanuit datacenters. Plusine ICT past in deze dienstverlening en is met haar Servers & Storage-oplossingen, Rentals en datacenter in Groningen sterk aanvullend.”
Continuïteit voor klanten en medewerkers
Henk Pomper, directeur-eigenaar van Plusine ICT, ziet in de overname voordelen voor de klanten én voor de specialisten van Plusine ICT: “De managementfilosofie van Axians voorziet in grote zelfstandigheid van de business units voor het bedienen van hun klanten en om zelf te ondernemen. Dat past uitstekend bij onze bedrijfscultuur. En, zowel onze klanten als onze medewerkers kunnen de vruchten plukken van de internationale netwerkorganisatie die Axians is. De continuïteit voor onze klanten en onze medewerkers is dus gewaarborgd.”
The human value in ICT Solutions
Axians staat voor ‘The human value in ICT Solutions’. Onze samenleving verandert steeds sneller in een gedigitaliseerde wereld. Een wereld waarin goedwerkende ICT-oplossingen bedrijven helpen om zich nog beter te concentreren op de belangrijkste taken en doelstellingen én deze te realiseren. Axians gelooft dat daarbij het verschil wordt gemaakt door de mensen, die deze oplossingen ontwerpen, maken en beheren. Specialisten met de juiste kennis en ervaring die werkelijk begrijpen wat er speelt in een bedrijf. Die snel helpen als iets niet werkt en die nog eens doorvragen om vast te stellen welk probleem er nu écht opgelost dient te worden. Dat is de betrokkenheid die ons drijft. Kortom: de wereld blijft draaien op mensen en Axians voelt zich thuis in zo’n wereld.