- Bedrijfsnieuws van
- SecureLink
- geplaatst op
- 28 april 2015 13:33 uur
De Service Desk van SecureLink is door haar klanten wederom positief beoordeeld. SecureLink voert een constant onderzoek naar de tevredenheid van klanten die in aanraking komen met haar Service Desk.
“De gemiddelde NPS voor de Service Desk in 2014 was +40. Een ontzettend goed resultaat en een stijging ten opzichte van het jaar daarvoor. In het eerste kwartaal van 2015 zien wij ook weer een stijging van 2 punten met een score van +42. Wij ontwikkelen onze processen en mensen continue aan de hand van de feedback die wij krijgen van onze klanten. Hierdoor zien wij een constante groei in onze Net Promotor Score, jaar op jaar. Dat maakt mij bijzonder trots, wij zijn in staat gebleken om onze klanten 24*7 te helpen met complexe security vraagstukken en problemen. En onze klanten waarderen ons daarvoor met mooie scores. Onze ambitie is om deze groei ook zeker dit jaar verder uit te bouwen,” aldus Jeroen Roosien, General Manager SecureLink.
“Service zit bij SecureLink in haar genen”
“Service zit bij SecureLink in haar genen. Wat er wat ons betreft echt uitspringt, is dat je bij SecureLink veelal met dezelfde mensen te maken hebt. Daardoor weet je wat je aan elkaar hebt. Zij weten echt waar ze het over hebben en denken met ons mee om tot een goede oplossing te komen,” vertelt Bert Brenkman, Security Administrator bij Rabobank.