Evaluatie gebaseerd op volledigheid van visie en vermogen tot executie
- Bedrijfsnieuws van
- BT
- geplaatst op
- 2 november 2016 09:59 uur
BT kondigt aan door Gartner Inc. als leider te zijn gepositioneerd in het Magic Quadrant voor Contact Center as a Service (CCaaS), West-Europa (oktober 2016). BT behoudt hiermee zijn leidende positie voor het tweede opeenvolgende jaar.
Voor dit rapport beoordeelde Gartner tien bedrijven op de volledigheid van hun visie en vermogen tot executie.
Gartner omschrijft een leider als volgt: “De CCaaS markt in West-Europa wordt steeds volwassener. Leiders kunnen we het beste omschrijven als leveranciers met sterke multichannel product- en servicemogelijkheden, die al een aanzienlijke basis van zowel grote als kleine klanten hebben vergaard. Deze leveranciers profiteren bovendien van zowel een pan-Europese dekking bij multinationale oplossingen, als van operationele ondersteuning voor lokale verkooptrajecten.”
Andrew Small, vice president voor Unified Communications, Customer Relationship Management en mobiliteit bij Global Services, BT, zegt: “We zijn trots op het feit dat we wederom als ‘leader’ op het gebied van Contact Center as a Service zijn aangemerkt. Dit resultaat toont onze aanhoudende investeringen in nieuwe producten en diensten en is een sterke bevestiging van ons Cloud Contact aanbod en onze ‘Cloud of Clouds’-portfoliostrategie.”