- Bedrijfsnieuws van
- Colt
- geplaatst op
- 22 september 2015 13:50 uur
Colt heeft de beschikbaarheid van de Colt INteractiv Call Suite Solution uitgebreid naar 13 West-Europese landen. Het komt daarmee tegemoet aan de groeiende vraag van multinationals die hun klantenservice in uiteenlopende markten willen optimaliseren. Deze cloud-gebaseerde diensten voor klantcontact — met niet-geografische telefoonnummers die naar een virtueel contactcenter leiden — stellen bedrijven in staat om telefoongesprekken van klanten effectiever af te handelen, via elk type apparaat of kanaal en verspreid over meerdere regio’s.
De Colt INteractiv Call Suite kan worden aangepast aan de specifieke eisen van bedrijven in verticale markten zoals de reisbranche, horeca, e-commercesector, detailhandel en verzekeringswereld. De oplossing is sinds 2011 in Zuid-Europese landen beschikbaar en wordt ingezet door bedrijven als Europcar, Office Depot en Louvres Hotels ter ondersteuning van hun klantenservice.
De belangrijkste voordelen van de Colt INteractiv Call Suite zijn verbeterde productiviteit van contactcenters, lagere kosten en verbeterd klantenbehoud. Bedrijven kunnen kiezen uit een complete reeks van functies en mogelijkheden om een oplossing samen te stellen die optimaal op hun behoeften aansluit. De Colt INteractiv Call Suite omvat drie componenten:
• Call Flow: stelt bedrijven in staat om alle inkomende gesprekken naar hun contactcenters te kwalificeren en biedt geavanceerde interactive voice response (IVR)-mogelijkheden, distributie van gesprekken tussen geografische regio’s, routering van gesprekken en gesprekswachtrijen;
• Call Contact: een virtueel contactcenter dat klanten toegang biedt tot alle functies van een hoogwaardig callcenter op locatie;
• Call Stats: real-time en historische statistieken voor al het inkomende gespreksverkeer, zodat bedrijven de kwaliteit van hun klantenservice kunnen bewaken.
Het uiterst betrouwbare en krachtig presterende pan-Europese netwerk van Colt vormt de pijler van deze diensten. Colt verzorgt daarnaast het onderhoud en de technische ondersteuning voor de dienst. Een professional services-team ontwikkelt Colt IN Services-pakketten op maat om in de specifieke wensen en behoeften van klanten te voorzien.