Lokale ondersteuning stimuleert verdere groei van Nederlands klantenbestand
- Bedrijfsnieuws van
- Divante
- geplaatst op
- 19 januari 2016 12:00 uur
De Poolse e-business specialist Divante zet een stevige voet aan de grond in Nederland. Vandaag opent het bedrijf een kantoor in Rotterdam. Van daaruit ondersteunen drie lokale medewerkers de bestaande klanten, onder meer Intersport, ING, TUI en woonwinkel Loods 5. Doel is om dat klantenbestand snel uit te breiden. Daarnaast organiseert Divante nu ook in Nederland regelmatig zijn succesvolle rondetafelsessies. De eerste vindt plaats op 21 januari 2016 tijdens de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs Utrecht.
Divante ondersteunt zijn klanten succesvol bij het creëren, ontwikkelen en optimaliseren van nieuwe verkoopkanalen en bij het implementeren van e-commerceoplossingen. Nu Divante in thuisland Polen een indrukwekkende trackrecord heeft opgebouwd, wil de e-business specialist verder uitbreiden naar Nederland. Het openen van een lokaal kantoor maakt het mogelijk bestaande klanten persoonlijker te bedienen. Ook wil Divante hiermee zijn expertise delen met de Nederlandse e-commercesector, waar de rondetafelsessies aan bijdragen. Voor deze informele, interactieve sessies nodigt Divante alle experts binnen de branche uit om van gedachten te wisselen over een vooraf bepaald onderwerp.
Tom Karwatka, CEO van Divante: “Op dit moment is Nederland voor ons een van de belangrijkste focuspunten. We zijn namelijk overtuigd van het enorme potentieel op het gebied van e-commerce in dit land. Ons doel is in deze markt te groeien en de groei van Nederlandse bedrijven te ondersteunen met onze oplossingen. We delen onze kennis en kunde graag met andere organisaties. Daarom blijven we onze eigen projecten continu ontwikkelen en blijven we ook voortdurend zoeken naar nieuwe projecten – iets wat we vanuit een lokaal kantoor nu veel eenvoudiger kunnen doen.”