- Bedrijfsnieuws van
- Hostnet
- geplaatst op
- 6 oktober 2015 11:15 uur
De klantenservice van Hostnet is vanaf 5 oktober ook bereikbaar via WhatsApp. Zo kunnen klanten 7 dagen per week direct hun vragen stellen aan een medewerker. Hostnet is daarmee de eerste grote hostingprovider van Nederland die WhatsApp inzet voor supportdoeleinden.
Logische uitbreiding van contactopties
Het populaire WhatsApp is voor Hostnet een logische aanvulling op de al bestaande contactmogelijkheden. Inmiddels kent WhatsApp zo’n 9,5 miljoen Nederlandse gebruikers. Van de Nederlandse smartphonebezitters heeft maar liefst 90% WhatsApp geïnstalleerd (bron: Bright).
Kevin Stam, Manager Customer Service bij Hostnet: “Wij waren al bereikbaar via chat, e-mail, social media en telefoon. Nu bijna iedereen WhatsApp gebruikt, spelen we daar graag op in. Wij willen het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken. Daarom bieden we ze nu ook de mogelijkheid om via WhatsApp contact met ons op te nemen.”
7 dagen per week bereikbaar
Hostnet is 7 dagen per week bereikbaar via WhatsApp door een bericht te sturen naar 06-83281500. Dit kan op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.