- Bedrijfsnieuws van
- HSO
- geplaatst op
- 3 januari 2017 14:42 uur
HSO, actief als Microsoft Solution Integrator voor de implementatie, de optimalisatie en het 24/7 beheer van Microsoft Dynamics 365, is benoemd tot Sana Gold Partner. HSO, uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 550 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië, ondersteunt lokale en internationale bedrijven in de retail, groothandel, industrie en (technische) dienstverlening om met digitale technologie het verschil te maken.
Sana Commerce reikt de status van Gold Partner uit aan partners op basis van hun expertise, het salesvolume en de marketingactiviteiten om de verkoop van Sana Commerce te stimuleren. Benoemd worden tot Sana Gold Partner is de hoogste blijk van waardering. Sana stelt partnerships zoals die met HSO erg op prijs; samen zorgen ze ervoor dat ze waarde toevoegen aan de organisaties van hun klanten en hen helpen met hun digitale transformatie.
Ruben Mink, Sales Manager Nederland bij Sana Commerce, is blij met de samenwerking tussen HSO en Sana: “HSO is al jaren een Sana partner. Zij zijn een professionele en toegewijde partner die net als wij op globaal niveau opereren. Naast het leveren van e-commerce aan klanten met een bestaand Dynamics ERP-systeem, hebben we ons partnership in 2016 verder uitgebreid door bedrijven te helpen met de implementatie van een compleet nieuwe IT-infrastructuur (ERP en geïntegreerde e-commerce). We kijken uit naar de verdere samenwerking in 2017.”
Astrid Smits, Partner Manager Nederland bij HSO: “Wij zijn dankbaar uitgeroepen te zijn tot Sana Gold Partner. Dit benadrukt de goede samenwerking tussen Sana en HSO en de waardering van ons sterke partnership. Een mooie aanvulling op het succesvolle jaar van HSO.”