- Bedrijfsnieuws van
- Incentro
- geplaatst op
- 10 november 2015 16:50 uur
ICT-dienstverlener Incentro is uitgeroepen tot Partner of the Year. Tijdens het Hippo.Connect event in Amsterdam stemde de overgrote meerderheid van de ruim 450 aanwezige marketeers en ICT’ers voor Incentro. Hiermee laat de ICT-dienstverlener andere genomineerde partners als Capgemini, Ordina, Finalist, Authx en Indivirtual achter zich. Incentro maakte indruk op het publiek met haar succesvolle Air Miles case, waarin zij werken aan het beste loyalty programma voor een digitale samenleving. Daarnaast gaf de inspirerende visie van de Incentronauten over de urgentie van innovatie, de succesfactor snelheid en samen effectief ondernemen de doorslag als winnende partner.
Incentro onderscheidt zich als partner door zich op te stellen als co-enterpreneur, wat gekenmerkt wordt door vertrouwen, creativiteit en het nastreven van realistische dromen. Er wordt op locatie agile gewerkt, waardoor in een kort tijdsbestek groot resultaat wordt geboekt. Zo ook bij Air Miles: in slechts tien weken realiseerde Incentro samen met partner Raak een nieuwe Air Miles website, mijn-omgeving en hybride applicatie. Dankzij de integratie met drie platforms – SAP, Mendix en Hippo – kan Air Miles nu vanaf één systeem gepersonaliseerde campagnes aanmaken. Hierdoor wordt elk individu relevante informatie en een consistente optimale digitale ervaring geboden op alle devices.
“Onze partners zijn bepalend in de wereldwijde groei die wij hebben doorgemaakt. Tijdens Hippo.Connect vieren we de innovatieve successen van de digitale ervaringen van klanten die we samen met onze partners hebben geboekt. We zijn trots op ons partnership met Incentro en vinden het fantastisch dat we de Air Miles case kunnen delen met onze community tijdens Hippo.Connect”, aldus Jeroen Verberg, CEO van Hippo.
“We zijn ontzettend trots dat we uitgeroepen zijn tot Hippo Partner of the Year”, zegt Martijn Vrielink, gelukszoeker en Managing Consultant Online bij Incentro. “We helpen klanten om online succes te boeken. Dat we deze award hebben gewonnen laat zien dat we hierin uitblinken. We gaan graag op zoek naar de grens van het maximaal haalbare resultaat. Met Hippo weten we deze grens goed op te rekken. In combinatie met de prettige samenwerking maakt dat van ons een winning team. Er zullen dan ook nog vele Hippo-projecten volgen. Ik kijk er naar uit om volgend jaar weer mee te dingen naar deze award.”