- Bedrijfsnieuws van
- Interxion
- geplaatst op
- 15 december 2016 11:15 uur
Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van carrier- en cloud-neutrale colocatie datacenterdiensten, heeft het marketingteam versterkt met Suzanne Kuijer.
In haar functie zal Kuijer verantwoordelijk worden voor het verder vergroten van de naamsbekendheid van Interxion, het ontwikkelen van creatieve digitale marketingcampagnes en het versterken van de band tussen de verschillende doelgroepen met uiteindelijke leadgeneratie als gevolg. Daarmee zal Kuijer bijdragen aan de groei van Interxion in Nederland.
Ervaren Marketeer
Kuijer brengt een schat aan relevante ervaring mee als voormalig Business Development Marketing Director van Havas Media Group in Madrid. De jaren daar voorafgaand heeft ze haar sporen verdiend in de IT wereld op het EMEA hoofdkantoor van hostingaanbieder Rackspace in Londen, in verschillende marketingmanagement-functies, verantwoordelijk voor zowel de internationale markten en acquisitie-, als brand-marketing. Daarvoor was ze PR & B2C Marketing Manager bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen in Londen en heeft ze een marketingfunctie bekleed bij Duyvis. Kuijer studeerde Marketing (Bachelor of Science) en Sociologie (Master of Science) aan de VU Amsterdam.
Over haar nieuwe functie vertelt Kuijer: “Ik heb er enorm veel zin in. Datacenters staan aan de basis van de manier waarop de digitalisering van bedrijven plaatsvindt. De digitale economie is een steeds omvangrijker onderdeel van de wereldeconomie, en Nederland loopt voorop. Om onderdeel uit te maken van een bedrijf in het hart van die digitale economie en bij te dragen aan de groei, is erg leuk. Die bijdrage zal gestoeld zijn op een behoorlijke internationale IT- en marketingervaring. Ik heb nu al plannen voor een aantal campagnes waarvan ik weet dat ze gaan werken!”