Hoogtepunten: nieuwe initiatieven voor klantsucces en productinnovaties
- Bedrijfsnieuws van
- Kaseya
- geplaatst op
- 17 december 2015 14:00 uur
Kaseya sluit het jaar 2015 sterk af met diverse klantsuccessen, productinnovaties, branche-erkenning en andere grote zakelijke ontwikkelingen.
Een aantal zakelijke en productmijlpalen van 2015:
Klantsucces
In augustus 2015 rolde Kaseya een wereldwijd Customer Succes Program uit om ervoor te zorgen dat klanten meer te halen uit hun relatie met Kaseya, en ze te helpen maximale omzet- en winstgroei te realiseren uit een investering in Kaseya-producten. Kaseya deed een initiële investering van meer dan zes miljoen Amerikaanse dollar in het programma, dat positief werd ontvangen.
De afgelopen maanden heeft het executive team van het bedrijf meer dan driehonderd klanten ontmoet, en ontving veel waardevolle feedback op de tot nog toe doorgevoerde veranderingen. Bovendien kreeg het inzicht in de klantwensen richting de toekomst.
Het team herlanceerde de voormalige klantadviesgroep van het bedrijf en gaf het een nieuwe naam: Kaseya’s Customer Succes Council, bestaande uit klanten van Kaseya. Zij communiceren een-op-een met Kaseya-executives om op deze manier zo effectief mogelijk de wensen en behoeftes van klanten over te brengen. De meest recente Amerikaanse Customer Success Council vond in november van dit jaar plaats, in Miami. Een EMEA-versie vindt in januari van 2016 plaats in Amsterdam.
Productinnovaties
Kaseya kondigde onlangs de algemene beschikbaarheid aan van Kaseya VSA 9.2, de eerste RMM-oplossing met ondersteuning van Windows 10, het snelgroeiende besturingssysteem van Microsoft. Het bedrijf is er trots op dat vrijwel honderd procent van de verbeteringen in deze meest recente productrelease zijn ontwikkeld op basis van input van gebruikers van Kaseya.
Het hele jaar door versterkte Kaseya met zijn productportfolio, met daarin onder andere VSA, AuthAnvil, 365Command en Traverse, zijn positie als de enige provider die complete IT-managementoplossingen aanbiedt voor MSP’s. Meer dan 85 procent van de omzet van Kaseya is afkomstig van MSP-klanten, en het bedrijf blijft zich daarom inzetten om de adoptie van deze producten te verhogen en om MSP’s te helpen bij het verhogen van hun omzet door het gebruik ervan.
Kaseya AuthAnvil
Meer dan 600 MSP’s gebruiken nu Kaseya AuthAnvil, wat de mogelijkheden aantoont van de identity- en accessmanagementoplossing op het gebied van wachtwoordmanagement, multi-factor-authenticatie en single sign-on voor zowel werknemer- als klantomgevingen.
Kaseya 365Command
Als gevolg van Microsoft’s overstap naar de cloud met Office 365, kregen veel MSP’s te maken met verlies van omzet. Kaseya 365Command maakt het voor MSP’s nu mogelijk om hun diensten op te bouwen rondom Office 365. Dit geeft MSP’s de mogelijkheid om omzet te genereren uit Office 365, en levert voordelen op voor eindgebruikers.
Kaseya Traverse
Traverse levert servicebeschikbaarheid en proactief SLA-management, door infrastructuur, prestaties en applicatiecomponenten in eenvoudige, zakelijke diensten in kaart te brengen. Daarmee is het voor organisaties mogelijk om problemen al te visualiseren en op te lossen voordat eindgebruikers ermee te maken krijgen.
Nieuwe leiding
Eerder dit jaar benoemde Kaseya een nieuwe CEO, Fred Voccola, die werd aangesteld om het bedrijf naar een volgende fase van groei te sturen. Sindsdien stelde het bedrijf een aantal strategische executives aan, wat zorgde een nieuw leiderschapsteam met een uitstekende staat van dienst op het gebied van groei van innovatieve organisaties.
Bedrijfsgroei
Kaseya is er trots op meer dan tien miljoen eindgebruikers te hebben, en kreeg in 2015 meer dan duizend nieuwe klanten. Het bedrijf opende recentelijk nieuwe kantoren in New York en breidt bestaande kantoren uit in verschillende belangrijke steden, waaronder Miami, Las Vegas, Londen en Dublin.
“We hebben uit de eerste hand ervaren hoe toegewijd Kaseya is om zijn klanten te helpen met de meest state-of-the-art producten in de markt”, zegt Morris Tabush, prinicipal van de Tabush Group, een van de grootste managed service providers uit New York City. “We hebben een jaarlijkse, succesvolle groei gerealiseerd, waarbij we Kaseya als belangrijkste platform gebruikten voor het leveren van diensten aan onze klanten, en kijken ernaar uit die groei de komende jaren alleen nog maar uit te breiden.”
“De laatste maanden ontmoetten het executive team en ik honderden klanten om feedback te verzamelen over wat zij uit hun relaties met Kaseya willen halen”, zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. “Klantgroei is onze belangrijkste indicator voor succes, en de feedback die we verzamelden speelt een belangrijke rol bij het bepalen van onze algemene strategie om succes te behalen. In 2015 zetten we grote stappen richting het zijn van een volledig klantgedreven bedrijf, een gunstig voorteken voor het komende jaar.”