- Bedrijfsnieuws van
- Relined
- geplaatst op
- 9 juni 2016 13:29 uur
In februari 2016 is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de klanten van Relined Fiber Network. Het onderzoek is uitgevoerd door Integron, een toonaangevend onderzoek- en adviesbureau gespecialiseerd in tevredenheid-, beleving- en loyaliteitsonderzoek onder klanten en medewerkers.
Het doel van het onderzoek betrof inzicht krijgen in de klantbeleving. Wat verwachten onze klanten van onze organisatie en hoe tevreden zijn ze? Zijn onze klanten loyaal, waar staat de organisatie Relined nu en hoe kan de klantbeleving worden verbeterd? Aan de hand van deze vragen is een onlineonderzoek opgezet en in februari uitgevoerd onder de klanten van Relined. In totaal heeft 42% van de klanten van Relined deelgenomen aan het onderzoek. De klanten van Relined zijn zeer tevreden en geven gemiddeld een 8.4 voor haar dienstverlening.
“Een prachtig resultaat waar wij zeer trots op zijn! Als we het vergelijken met de benchmark IT & Telecom waar de gemiddelde tevredenheidsscore een 7.6 is, kunnen we zeker concluderen dat we het goed doen als organisatie. Uiteraard vallen er altijd zaken te verbeteren. Middels het onderzoek hebben we duidelijk in het vizier gekregen waar onze verbeterpunten liggen en hiermee zullen we de komende tijd nog verder mee aan de slag gaan”, aldus Jan Willem Tom, directeur bij Relined.
Graag bedanken wij al onze klanten voor het prachtige resultaat, maar bovenal voor het deelnemen aan het onderzoek en het geven van feedback op onze dienstverlening.
Voor het volledige rapport kijkt u op onze website: https://www.relined.nl/2016/06/kto-2016