- Bedrijfsnieuws van
- KPN
- geplaatst op
- 14 december 2015 15:50 uur
KPN Werkplek, specialist in werkplekoplossingen, heeft besloten om voor haar contactcenter gebruik te maken van de storm Cloud Contact Center oplossing van Content Guru. KPN Werkplek maakt al een aantal jaar gebruik van een cloud-oplossing voor hun telefonie. Door de overstap naar storm Cloud Contact Center krijgt KPN Werkplek een flexibele oplossing die past bij de eigen dienst en betere service tegen een goede prijs.
Dankzij storm Cloud Contact Center komen telefoongesprekken van haar gebruikers nu via één omgeving binnen op de tweedelijns servicedesk die 24/7 telefonisch bereikbaar is, is er sprake van klantherkenning én kunnen voor kwaliteitsdoeleinden gesprekken worden opgenomen. De servicedesk van KPN Werkplek kan hierdoor binnenkomende vragen goed en adequaat behandelen. Rapportage is dus enorm belangrijk. Zodoende heeft KPN Werkplek ook gekozen voor de storm Basic Contact licenties. Tevens hebben de supervisors dankzij actuele en historische rapportagemogelijkheden gedetailleerd inzicht in de effectiviteit van de servicedesk. Dit moet leiden tot een optimale bereikbaarheid en een nog hogere klanttevredenheid.
Esther Wolting (Teamleider Servicedesk KPN Werkplek): “Met storm Cloud Contact Center hebben wij een flexibele telefonieoplossing gevonden, die past bij onze dienst en onze denkwijze van altijd en overal kunnen werken”.
Michael van den Brink (Country Manager Content Guru): “Ik ben trots dat dé cloud werkplekleverancier een cloud contactcenter oplossing van ons afneemt. Met het storm-platform kunnen ze op intuïtieve wijze nieuwe diensten opzetten. Ze kunnen daarnaast flexibel tegemoetkomen aan de veranderende behoeften van hun klanten.”