- Bedrijfsnieuws van
- Schuberg Philis
- geplaatst op
- 14 december 2015 13:12 uur
Outsourcing dienstverlener Schuberg Philis heeft Paul Heere (47) per 1 januari 2016 benoemd tot Chief Marketing Officer. Sinds 2003 heeft hij zijn eigen strategie en project consultancy Limetree Business Refreshment, op het gebied van branding, communicatie en innovatie. Daarvoor was hij tien jaar actief als manager (KLM Cargo) en senior consultant (Hill & Knowlton, SCAN Management Consultants).
Paul Heere is 3,5 jaar geleden door Schuberg Philis als merkstrateeg gevraagd om de herontwikkeling van de merkidentiteit, design en communicatie te realiseren. Paul Heere: “Schuberg Philis heeft de afgelopen jaren een intensieve transitie doorgemaakt, waarbij innovatie, co-creatie en snelheid zijn toegevoegd aan de bestaande succesvolle cultuurmix van 100% kwaliteit en betrokkenheid. Om deze ontwikkeling kracht bij te zetten, hebben we een nieuw merkplatform gecreëerd voor interactie en zichtbaarheid op alle niveaus. Ik ben gegrepen door de kwaliteit en gedrevenheid van de collega’s en hun focus op klanttevredenheid. Vanuit mijn expertise en drive wil ik mijn bijdrage blijven leveren om de 100%-belofte van Schuberg Philis aan klanten waar te maken in een omgeving van verandering en innovatie. Daarom kies ik ervoor om me voor de lange termijn te verbinden aan dit bijzondere team.”
Gerwin Schuring, Managing Director van Schuberg Philis: “Ik ben trots en blij dat we de brainpower van Paul nu voor de lange termijn kunnen toevoegen aan ons team. De volgende fase van groei van Schuberg Philis vergt dat we beter uitleggen dat wij zijn opgeschoven van ‘solving customer problems’ naar ‘fulfilling your dreams’. Hij brengt 22 jaar ervaring mee op het gebied van marketing en communicatie in een breed scala aan markten, waaronder de gezondheidszorg, ICT, de bancaire sector- en FMCG. Daardoor is zijn perspectief altijd van buiten naar binnen, op zoek naar maximale relevantie voor de klant, positieve impact en helderheid. In deze organisatie van expert engineers en developers, is de rol van Chief Marketing Officer een nieuwe. Het markeert daarmee ook echt de volgende fase in onze ontwikkeling als toonaangevend, onafhankelijk en innovatief technologiebedrijf.”