- Bedrijfsnieuws van
- Unisys
- geplaatst op
- 25 maart 2015 09:50 uur
Unisys Corporation kondigt aan dat het een wereldwijde managed services partner is geworden voorServiceNow®, de enterprise cloud onderneming, om samen geïntegreerde service management oplossingen aan te bieden aan grote ondernemingen wereldwijd.
De nieuwe diensten worden toegevoegd aan het bestaande Unisys Edge Service Management aanbod, en zijn ontworpen om toegevoegde waarde te bieden in cruciale aspecten van service management:
- Operationele en big-data analytics: Klanten kunnen hun activiteiten optimaliseren en kosten besparen door het analyseren van de service performance om eventuele problemen te voorspellen en te vermijden. Ze kunnen ook de informatie over bedrijfstransacties doorzoeken om potentiële nieuwe bronnen van inkomsten te ontdekken;
- Managed mobility: Organisaties kunnen omvattende strategieën, best practices en diensten uitwerken voor de ontwikkeling en ondersteuning van programma’s voor enterprise mobility;
- Walk-in support: Werknemers van klanten kunnen ondersteuning krijgen voor hun toestellen, toepassingen en andere technologie van support-medewerkers in het Unisys Tech Café dat in de bedrijfscampus beschikbaar is voor iedereen, om hen te helpen om continu productief te blijven.
Deze samenwerking met ServiceNow kadert perfect in de ambitie van Unisys om als onafhankelijke leider in end user outsourcing de klant te laten kiezen uit die service management tools die het beste bij hen passen, zegt Stijn Van Impe, Global service delivery manager voor IT Infrastructure outsourcing diensten: “Unisys beschikt over de end-to-end expertise om service governance processen op te zetten in functie van de specifieke behoeften van de klant, alsook om die service te garanderen in functie van de meest gunstige kostprijs en de hoogste klantentevredenheid. Moderne service management tools spelen hierin een essentiële rol. Dit partnership met ServiceNow versterkt ons bestaande ITSM aanbod.”