- Bedrijfsnieuws van
- Interxion
- geplaatst op
- 13 januari 2014 10:51 uur
Het Nederlandse Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale datacenterdiensten, heeft Willemijn Kevenaar in dienst genomen als marketing- en communicatiemedewerker.
Kevenaar vult het Nederlandse marketing-team aan en richt zich onder andere op het verder vergroten van de naamsbekendheid van Interxion. Met haar achtergrond en werkervaring op PR- en communicatievlak, richt ze zich op de communicatie met prospects en klanten. Verder ondersteunt Kevenaar het team bij de realisatie van marketingcampagnes en communicatieprojecten en is zij medeverantwoordelijk voor de totstandkoming van de on- en offline communicatiemiddelen. Kevenaar: ’Ik ben enthousiast over deze nieuwe start, omdat ik werk in een ambitieus en internationaal georiënteerd team. Ik heb heel bewust voor Interxion gekozen, omdat ik hier 100 procent aansluiting heb bij de business.’
Ervaring
Kevenaar werkte hiervoor aan bureauzijde als Strategy Consultant bij Proof Reputation, dat een sterke focus heeft op merk- en reputatiedenken. Haar eerste stap op de arbeidsmarkt was bij het Van Goghmuseum, waar zij na een stageperiode als communicatie- en persmedewerker werkte en ook een internationale rol vervulde. Daarvoor was zij als stagiaire corporate communicatie verbonden aan het Julius Centrum voor Gezondheidswetenschappen en Eerstelijns Geneeskunde, onderdeel van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Kevenaar studeerde Taal- en Cultuurstudies aan de Universiteit Utrecht en behaalde vervolgens twee Master-titels: Business Communication & Digital Media aan de Universiteit van Tilburg en Kunstbeleid en -management aan de Universiteit Utrecht.