Naast die sympathieke prijsstelling hechten wij veel waarde aan een goede en persoonlijke relatie met onze klanten. Daar steken we veel energie in en dat begint al met onze bereikbaarheid. Geen vervelende telefonische keuzemenu’s maar een regulier netnummer waarmee onze mensen direct bereikbaar zijn, om u met oplossingsgericht vakmanschap verder te helpen. Dat doen we door allereerst echt naar u te luisteren, om op basis van die informatie snel schakelend tot oplossingen te komen. Directe opvolging is essentieel, zéker als het om de bereikbaarheid en snelheid van uw website of webshop gaat. Omdat we persoonlijk contact onderhouden met onze afnemers, en gewend zijn echt te luisteren, bent u geen relatienummer maar een klant die we goed kennen en die zich daardoor serieus genomen weet.
Waar nodig gaat onze bereikbaarheid uiteraard verder dan de reguliere kantoortijden. Hierover zijn op maat afspraken te maken. Kortom, wij zetten in op goede bereikbaarheid, een persoonlijke benadering van uw vragen en praktijkgerichte oplossingen die we baseren op onze kennis van -en ervaring met- alle facetten van hosting; dat is de bedrijfscultuur van AD Hosting. “Premium hosting services with a personal touch” dus!